31.5.2015

המוזיאונים שכל חובב אומנות צריך לבקר בהם לפחות פעם אחת

מוזיאון מומה לאמנות מודרנית בניו יורק, מוזיאון הוותיקן ברומא, מוזיאון ה-פראדו במדריד ומוזיאון ההרמיטז' בסאן פטרסבורג הם רק חלק קטן מרשימה ארוכה ומפוארת של מוזאונים שכל חובב אמנות חייב לבקר בהם. אז בעוד שחובבי האמנות המושבעים, בוחרים את היעדים אליהם הם יטוסו לפי המוזיאונים. אחרים אשר אוהבים אמנות אך אינם "משוגעים" לדבר, יבחרו בדרך כלל את היעדים בהם הם יבקרו על בסיס פרמטרים אחרים - אך אם אותו היעד מתהדר גם במוזיאון אמנות מרשים וייחודי, הם לא יפספסו את ההזדמנות לבקר בו.

המוזיאונים הגדולים לאמנות בעולם, מציעים חוויה קסומה, גם עבור אנשים שלא עוסקים או שמים דגש מיוחד על אמנות בחיי היום יום שלהם. היצירות המרשימות והיפות המוצגות במוזיאונים אלו, מעוררות התפעלות, גם אצל אותם אנשים שבכלל לא בטוחים מי צייר את המונה ליזה. כך שההמלצה היא עבור כל מי שמתכנן ביקור בערים השונות בעולם, לבדוק אם יש באותה עיר מוזיאון אמנות בעל שם שכדאי לבקר בו.
 

מוזאונים לאמנות בפריז

פריז, בירת צרפת, מהווה כאטרקציה גדולה עבור כל חובבי האמנות. כך שאם אתם עולים על אחת מאותן טיסות לפריז, אל תתפלאו אם תמצאו את עצמכם מוקפים בציירים, פסלים ואמנים אחרים אשר מגיעים לעיר במטרה אחת – לבקר בכמה שיותר מוזיאונים, גלריות ותערוכות. גם אם אתם לא אמנים ואפילו לא מגדירים את עצמכם כחובבי אמנות מושבעים, עדיין תוכלו להפיק הנאה גדול מהביקור במוזיאוני אמנות הגדולים והבולטים של העיר.
בין המוזיאונים שחשוב שתכירו:
  • מוזיאון הלובר: מדובר באחד המוזיאונים הגדולים והמרשימים ביותר בעולם. ההמלצה היא לפנות שעות רבות לצורך הביקור בו ובמקרים מסוימים גם יום שלם. ההמלצה היא להצטייד במפת המוזיאון מבעוד מועד ולסמן במפה את המתחמים שלא תרצו לפספס – זאת מכיוון, שלא בטוח שהזמן שהקצבתם יספיק בכדי לראות את כל מה שמוצג במוזיאון.
  • מרכז ז'ורז' פומפידו: מדובר במוזיאון לאמנות מודרנית. המוזיאון מציע מגוון רחב של תערוכות מתחלפות. מעבר לאטרקציות במוזיאון עצמו, מומלץ גם לבקר בכיכר אשר סמוכה למוזיאון וגדושה ברוב ימות השנה באמני רחוב המציגים את האמנות שלהם לעיני העוברים והשבים.

מוזיאונים נוספים בפריז שכדאי להכיר: מוזיאון ד'אורסה, מוזיאון סלבדור דאלי והמוזיאון לאמניות ולמקצועות.

מוזאונים לאמנות בולטים ובעלי שם מהווים מוקד משיכה גדול לתיירים מכל רחבי העולם. כחלק מכך, אם גם אתם נמנים על חובבי האמנות או על כאלו שנמנים עליהם בעת טיולים בחו"ל, קיימת חשיבות גבוהה שתחפשו מידע והמלצות על אותם המוזיאונים המובילים ביעד אליו אתם נוסעים. בדקו מבעוד מועד פרטים כגון: שעות פעילות ומחירים בכדי שלא תמצאו את עצמכם מתמודדים עם הפתעות פחות נעימות כגון: הגעה למוזיאון כשהוא סגור או מחיר כניסה גבוה משמעותית ממה שחשבתם. איסוף המידע הרלוונטי מבעוד מועד, יאפשר לכם הנאה מקסימאלית מהביקור באותו המוזיאון.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה