11.6.2013

אומנות מודרנית - במה יתרמו לכם לימודי פוטושופ?

קורס פוטושופ הוא למעשה קורס בעיצוב גרפי ממוחשב. פוטושופ היא תוכנה לעיצוב גרפי שנחשבת כיום לנפוצה ביותר ולמובילה בתחום העיצוב הממוחשב. תוכנת פוטושופ פותחה גם לשימוש ביתי וגם לשימוש מקצועי, והיא מעודכנת ומשודרגת למאה העשרים ואחד. אין ספק כי לימודי קורס פוטושופ הם הלימודים הנחוצים לכל מי שרוצה להשתלב בתחום העיצוב הגרפי כיום, גם כשמדובר בעיצוב למשרדי פרסום, לעיצוב גרפי כללי וגם לעיצוב גרפי באינטרנט. תוכנת פוטושופ משמשת גם גרפיקאים, גם אנשי וידאו, צלמים, עובדי דפוס דיגיטלי, אדריכלים, עובדים בתחום האינטרנט, וכל מי שמעוניין לערוך ולעבד תמונות בצורה דיגיטלית. תוכנות הפוטושופ השונות הן עשירות ומתקדמות, והן מסייעות להפיק ביצועי עיצוב גרפי מרשימים ביותר.

יתרונות קורס פוטושופ

קורס פוטושופ מיועד למי שרוצה לעסוק בתחום העיצוב החזותי על ידי הכרת התוכנה באופן מעשי. כפי שנאמר, כיום אי אפשר לעסוק בעיצוב גרפי לכל מטרה ללא הכרות עם תוכנת פוטושופ, עובדה ההופכת קורס פוטושופ להכרחית עבור כל אדם המייעד את עצמו לעסוק בתחום העיצוב הגרפי. תוכנת פוטושופ היא תוכנה מורכבת המאפשרת אין ספור פונקציות שונות, וכדי לשלוט בכולן יש לעבור קורס פוטושופ מקצועי ומקיף. כדי לנצל את מלוא הפוטנציאל הטמון בתוכנה זו יש ללמוד אותה היטב ולהתנסות בה לאורך זמן עד שמקבלים את הבטחון המעשי הנחוץ כדי להתחיל לעבוד ולעצב באופן עצמאי.

מה לומדים בקורס פוטושופ?

קורס פוטושופ, כפי שנאמר, הוא קורס בגרפיקה ממוחשבת, שבמסגרתו רוכשים כלי עיצוב ומפתחים יכולות עיצוב. במסגרת הלימודים לומדים את התוכנה ואת כל האפשרויות שהיא מעמידה בפני המעצב החל מהיסודות הפשוטים ועד למימוש כל האפקטים המיוחדים המוטמעים בה. הקורס בנוי משלבים שונים, מהקל למורכב, ודרך זו מאפשרת לכל תלמיד לעבוד בקצב שלו, ולשכלל תוך כדי ההכשרה המקצועית גם את הגישה העיצובית שלו.

הלימוד שם את הדגש על הצד המעשי והלמידה כולה מתבצעת עם הידיים על המקלדת והעכבר. במהלך הקורס נלמדים קיצורי פקודות, הגברת הביצועיות על ידי עבודה עם כלי חיתוך, מברשות, חיבור בין תמונות, שינוי והתאמה של גדלים, ריטוש, שימוש בפונטים שונים, שילוב טקסטים במרחב המעוצב, שיוני רקעים וכדומה.

הגברת היצירתיות

למרות שהקורס הוא קורס טכני בעיקרו, הרי שעבודת המעצב היא עבודה יצירתית לפני הכל. ידיעת הפעלת תוכנה בלבד מעולם לא הפכה אדם למעצב. ולכן, לאורך הקורס כולו יש דגש חזק על פיתוח היצירתיות, ועל פיתוח סגנון אישי ושיפור החשיבה היצירתית. דבר זה מושג על ידי עבודות לעיצוב כרזות ופוסטרים שאינן ייעודיות, אלא שנועדו לפתח פרמטרים אלה אצל כל אחד מהלומדים על פי היכולות שלהם. במילים אחרות, נעשה בקורס שילוב בין לימוד טכני להפעלת התוכנה ובין התמודדות עם משימות עיצוביות שמקדמות את פיתוח הקו העיצובי האינדיבידואלי של כל אחד בנפרד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה