31.5.2015

קולינריה מסביב לעולם - פסטיבלי אוכל ממומלצים

כאשר מדובר בנופש בחו"ל לכל אחד יש את העדפות שלו: יש כאלו שאוהבים "בטן גב" בקלאבים השונים המציעים "הכול כלול". יש כאלו שאוהבים תרבות – מבחינתם, זאת סוג של  חובה לבקר בכל מוזיאון בעיר אליה הם מגיעים ואם אפשר, אז גם לנסות ולתפוס כמה תערוכות אשר מציגות במקום. אחרים אוהבים ללכת ברגל ולנסות ולהגיע, לראות ולחוות כל פינה בעיר. יש כאלו שאוהבים בעיקר את השופינג וכבר ביום הראשון ממהרים לבקר במרכזי החנויות והקניונים הגדולים והמומלצים של המקום. לא משנה, על איזה מאותו סוג אנשים אתם נמנים, יש דבר שכולם אוהבים וזה כמובן, אוכל. בעת נופש בחו"ל נדירים האנשים שלא נהנים מביקור במסעדות טובות או מעריכת היכרות מקרוב עם הקולינריה של אותה המדינה.

חגיגה גדולה לחובבי הקולינריה

ברחבי העולם, מתקיימים מדי שנה עשרות רבות של פסטיבלי אוכל המציעים למבקרים מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות מעולם הקולינריה. חובבי הקולינריה ואנשי מקצוע העוסקים בתחום מקפידים להגיע באופן מיוחד לאותם פסטיבלים בעלי שם. אך גם אנשים שהקשר היחיד שלהם לקולינריה טמון בעובדה שהם אוכלים, ימצאו בפסטיבלים האלו הזדמנות לחוויה גדולה ומהנה. כאשר בדרך כלל, תכנית הפסטיבל תכלול בין היתר: דוכני מזון מיוחדים, מבצעים ואירועים אשר יתקיימו במסעדות השונות, תערוכות מתחום המזון, הרצאות של שפים ואנשי מקצוע מעולם המזון, מופעים ואווירה צבעונית ושמחה.

בין פסטיבלי האוכל והגורמה המומלצים ניתן לציין את: פסטיבל הגורמה של דיסלדורף, VegfestUK שהינו הפסטיבל הטבעוני הגדול אשר מתקיים באנגליה, פסטיבל אקסטר לאוכל ולשתייה והרשימה עוד ארוכה. אחת הערים הידועות ביותר בתרבות הקולינרית שלהן ובפסטיבלי האוכל המרשימים והמתקיימים בהן היא בודפשט, בירת הונגריה. בין הפסטיבלים המומלצים: פסטיבל רוזליה, פסטיבל הפלינקה, פסטיבל הבירה הבלגית ופסטיבל הגורמה.  

פסטיבל הגורמה בבודפשט

אם יוצא לכם למצוא חבילות נופש לבודפשט לתאריכים של סוף מאי תחילת יוני, הרווחתם בגדול. הסיבה לכך טמונה בעובדה, כי זה בדיוק הזמן בו מתקיים פסטיבל הגורמה הגדול של בודפשט. הפסטיבל מאפשר למבקריו ליהנות ממגוון רחב של דוכנים המציעים מכל הטוב של המטבח ההונגרי: בשרים, ריבות, נקניקים, שוקולדים ומעדנים מיוחדים. המסעדות ברחבי העיר מציעות בימי הפסטיבל מנות ספישל מושקעות ומעמידות לרשות המבקרים דוכנים שונים ואירועים בהם ניתן להיפגש עם השפים. במסגרת הפסטיבל מתקיימים גם מגוון רחב של מופעים מוזיקאליים וכל האורחים במקום מוזמנים ליהנות מאווירה חגיגית, צבעונית וייחודית.

פסטיבלי אוכל המתקיימים ברחבי העולם מהווים כמוקד משיכה למבקרים מארצות שונות, אשר מעוניינים לחוות את הטעמים והריחות הייחודיים לאותה מדינה. הפסטיבלים מציעים: דוכני מזון מגוונים, אירועים מעולם הקולינריה, מופעי חוצות ועוד מגוון רחב של פעילויות אשר מתאימות לאנשים בכל הגילאים, בין אם הם נמנים על חובבי הקולינריה ובין אם יוצא להם לבקר באותו הזמן בעיר רק במקרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה