28.11.2014

החופשה המושלמת בפריז לאוהבי האומנות


פריז היא העיר המושלמת לטיול אם אתם נמנים על אוהבי האומנות. פריז שופעת מוזיאונים ואתם יכולים למצוא בכל רגע נתון מה לעשות בעיר. יותר מכך, אתם יכולים פשוט ללכת ברחובות ולראות מסביבכם אומנות בכל מקום. הבניינים של פריז הם כולם מעוצבים והליכה ברחובות יכולה להיות חוויה מרגשת עבור כל מי שאוהב אומנות. אם אתם מחליטים לקחת לעצמכם חופשה אומנותית מפנקת בפריז, אתם בוודאי לא תרצו לוותר על:
  • ביקור בלובר
  • ביקור במוזיאון של רודן
  • ביקור במוזיאון פיקאסו
  • מרכז פומפידו

הלובר

מוזיאון הלובר נמצא בתוך הארמון הגדול ביותר שיש בצרפת. המוזיאון משכן בו אומנות מתקופות מגוונות, החל מהאמנות של רומא העתיקה ועד לאומנות עכשווית. בין יתר היצירות המרשימות ביותר שתוכלו לצפות בהן בלובר תוכלו לראות את היציאה המוכרת ביותר בעולם, המונה ליזה, יצירות של ואן גוך כמו החמניות, הפסל המפורסם- דוד ועוד שפע של יצירות משמעותיות מתקופות שונות בהיסטוריה. המוזיאון מחולק לשלושה אגפים; אגף סולי אשר מכיל יצירות מימי הביניים ומצריים העתיקה, אגף דנון בו נמצאות יצירות מיוון העתיקה ועבודות של מיכאלאנג'לו ואגף רישלייה אשר מכיל גם אומנות איסלמית ועוד.

המוזיאון של רודן

רודן הוא אחד מהפסלים המיוחדים מהמאה ה- 19 וחלק מהפסלים הידועים ביותר שלו הם "האדם החושב" ו"אזרחי קלה". רודן עבד בצורה מאד מיוחדת, הוא היה גר עם האנשים אשר שימשו לו להשראה לפסלים והיום ניתן לראות את היצירות יוצאות הדופן במוזיאון אשר חלקו נמצא באוויר הפתוח וחלקו במבנה סגור. המוזיאון כולו מרתק ומתאים לטיול נינוח במקום.

מוזיאון פיקאסו

מוזיאון פיקאסו ממוקם בתוך בניין אשר הוקם במאה ה- 17 והיום מוצגות במקום יצירות שונות של פיקאסו. היצירות השונות אשר מוצגות במקום הן מכל התקופות של פיקאסו וכל מי שאוהב את פיקאסו ואת תהליך היצירה שלו, יכול להתרשם ולראות את ההתפתחות שלו במהלך השנים. במקום מוצגות עבודות מהתקופה הוורודה של פיקאסו, מהתקופה הכחולה וכן מתקופת הקוביזם. כל אוהבי פיקאסו יכולים ליהנות במוזיאון ואם אתם עושים את דרככם לפריז מומלץ להיכנס אל המקום. אין כל ספק כי חיפוש אחר טיסות לפריז הוא הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות למען עצמכם אם אתם אוהבים אומנות.

מרכז פומפידו

על מנת להגיע לפריז וליהנות משפע האומנות, קודם כל עליכם לחפש אחר טיסות לפריז שיובילו אתכם לעיר המיוחדת ביותר לאוהבי האומנות. מרכז פומפידו הוא אחד המקומות המיוחדים בפריז עבור אוהבי אמנות היות והוא מציג את האומנות המודרנית. גם אם אתם לא רוצים להיכנס למוזיאון באזור, אתם יכולים פשוט לשבת על הספסלים בחוץ ולצפות ביצירות השונות אשר נמצאים ברחבה. האזור של מרכז פומפידו כולו שופע אומנות והוא חוויה יוצאת דופן מבילוי בסביבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה