22.6.2014

אמנות בצבע – ראלף לורן

רלף לורן, אחד ממעצבי האופנה הידועים ביותר הצליח להפתיע את רוב האנשים כאשר הוא החליט להוסיף לקולקציית הביגוד, האבזור ותעשיית הבשמים שלו גם את אלמנט הצבע וזאת על ידי ייצור של גוונים חדשים ומיוחדים של צבעים.

קצת על ראלף לורן


ראלף לורן הוא אחד ממעצבי האופנה שעומד בראש החברה והמותג 'פולו'. למרות שהוא מעולם לא למד עיצוב אופנה הוא הצליח להפוך לאימפריה ושם דבר בתחום האופנה. בסוף שנות השישים הוא פתח חנות עניבות אותן עיצב תחת המותג הידוע 'פולו'. בשנות השבעים הוא כבר החל לעצב בגדי גברים ומאוחר יותר בגדי נשים בסגנון קלאסי. בשנת 1972 הוא החל לייצר חולצות קצרות שעליהן היה סמל הפולו ב- 24 צבעים. נכון להיום נמכרים תחת המותג 'פולו' ביגוד יוקרה לקהל יעד של נשים וגברים, רהיטים, אביזרים שונים ובשמים. כיום הוא משווק מגוון מוצרים, דבר שכולל גם סדרה חדשה של צבעים בגוונים רעננים ומפתיעים.

אמנות הצבע לבית של ראלף לורן


בשנת 2011 ראלף לורן השיק את ליין הצבעים שלו בישראל. חנות הצבעים הראשונה שהציגה את ליין הצבעים המיוחד של לורן נפתחה בעיר תל אביב ועוצבה בצורה שונה מהקונספט שהיה מוכר עד אז בחנויות לממכר צבעים. חללי החנות נחלקו למתחמים הבאים:

  • התנסות – חלק בו ניתן לנסות את מיטב הצבעים של לורן.
  • חלל פגישות עבודה - חלק נוסף הוקדש לאנשי מקצוע והלקוחות שלהם, קרי, אדריכלים ומעצבי פנים שרצו להראות ללקוחותיהם את צבעיו השובים של לורן ולתת להם אפשרות לבחור את הצבעים המתאימים לביתם או למשרדם.
  • בית קפה- חדר ששימש משמש כחדר אורחים, סלון או פינת אוכל, עוצב בקונספט האווירה הצבעונית יוקרתית של ליין הצבעים של לורן ובו ניתן לשבת ולשתות כוס קפה.

לורן מאז ומעולם הצליח להעביר את המסר העיקרי בו היה מעוניין על ידי בחירת הצבעים המתאימה ביותר לכל הבגדים, העניבות, האקססוריז וכל דבר אותו הוציא מידיו. בתחום הצבע היא מאפשר לכל מתעניין ליהנות מכמה מאות גוונים שנחלקים לסגנונות עיצוב ואווירה שונים.

אמנות בצבע- כל אחד יכול לצבוע


בארצות הברית שיטת 'עשה זאת בעצמך' פופולארית מאוד וזאת הייתה המטרה של לורן כאשר הוא החליט על ייצור גוונים מסוימים שישווקו לקהל מתעניינים. אם כי ניתן לשכור את שירותיו של מומחה על מנת שיבצע את הצביעה של המשטחים בצורה המקצועית ביותר, ניתן גם לבחור לצבוע את המשטח לבד. הצבע מגיע עם הוראות הדרכה וכל אחד שמעוניין להתנסות במלאכת הצביעה יכול להתחיל ולהתנסות באמנות הצביעה באמצעות צבעיו של לורן.

לסיכום, ראלף לורן מעצב האופנה האגדתי שהצליח לטפס במעלה השלבים של סולם העיצוב מאפשר לכל אחד  ליהנות מבחירה של גוונים מיוחדים של צבע, כמו למשל סגול ימי הביניים, ירוק מכונית מרוץ בריטית, שפתיים ורודות ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה