10.11.2013

תנו לדמיון להנחות אתכם לימודי אמנות

אם האמנות זורמת בדמכם, ואתם מחפשים את הביטוי החיצוני לעולם הפנימי העשיר שלכם, הבחירה במסלול של לימודים מתאימים הוא מעבר לרצון בהתפתחות, הוא צורך אמיתי ברכישת הכלים שיעזרו לנפש שלכם לצמוח.

לימודי אמנות הם קריאת הכיוון החשובה ביותר בחייכם, הבחירה הראשונה והגדולה במעבר מסימן השאלה לסימן הקריאה בחיים – להחלטה כי אתם אמנים, וכי אין סיבה אמיתית להילחם בעולם הפנימי שלכם, אלא לחגוג אותו, לתת לו דרור, ולרכוש את כל הכלים שצריך בכדי שתרגישו איך אתם צומחים, מתפתחים ומביאים את עצמכם במלואכם לעולם.

לימודים אלו מציעים מפגש מרתק עם עולם האומנות על כל גווניו, מהצד התיאורטי ודרך הצד המעשי, עד למציאת הנקודות הייחודיות שלכם, העוצמה האומנותית האישית שלכם, וגילוי האמן שבתוככם, עד למקום בו הוא ניצב בקדמת הבמה, עם חופש הבעה מלא וארגז הכלים שמלווה אותו בדרכו החדשה לעולם.

מה בתוכנית הלימודים?

כשאתם ניגשים למסלול לימודי אומנות, אתם ניגשים לעולם עשיר ומרתק, שישאב לתוכו בקלות גם את אלו מביניכם שאינם בטוחים כי זו היא דרכם. הידע עשיר ומגוון, וכולל תכנים מכל סוג. מההיסטוריה של האומנות והתפתחות האומנות דרך הזמנים והכלים השונים, דרך האומנות העכשווית ועד הפוטנציאל הגלום בתוככם, עם ההבנה כי העבר מגבה אתכם והעתיד מחכה לכם.

הצד המעשי מציע לכם מפגש ראשוני והעמקה רצינית לתוך מגוון של כלים. הלימודים כוללים מפגש עם אמנות הצילום, הפיסול, הציור והרישום, ומגיע גם לקרמיקה, וידאו ארט, והמדיה המודרנית. מעבר לתחומים אלו, תוכלו להעמיק את הידע והיכולת בעולם האוצרות, ולצאת מהלימודים עם יכולות נרחבות הנוגעות לכל אחד מהאספקטים של העולם העשיר ביותר.

תואר ראשון באמנות

כפי שזיהיתם כבר, התואר הראשון באמנות הוא תואר מקיף במיוחד, ומתאים לאנשים שרוצים להתמקצע ולוודא כי הם מעמיקים את הידע שלהם ובוחרים כיוון בחיים. בעולם בו תואר ראשון הוא המינימום הדרוש להמשך ההתקדמות, תארים רבים אינם מספקים מקצוע לרוכשים אותם. תואר ראשון באמנות הוא אחד מהתארים יוצאי הדופן, אשר מקנים לבעליו להתקדם מיידית לתוך עולם של יצירה וביטוי.

גם אם לא תבחרו בלימודי ההמשך ובהעשרה והעמקה של הידע שלכם, תוכלו להתחיל מיידית להתעסק בתחום האהוב עליכם, ולצלול למקומות העמוקים ביותר בנפשו של האמן שבתוככם. הכלים שרכשתם מספקים בהחלט, הקשרים, הרעיונות, הידע התיאורטי, כולם מגבים את המשך הדרך שלכם, גם אם לא תבחרו להמשיך את הלימודים הפורמאליים.

במידה ותבחרו בכל זאת להמשיך, המסלולים הרבים שקיימים לתמוך בהתפתחות שלכם מאפשרים לכם בחירה ממגוון עשיר במיוחד. לא עוד "האמן המיוסר", כיום אלו הבוחרים ללכת במסלול האמן עד הסוף, הם מקור השראה, מושא להערכה וקנאה לחבריהם, שכן הם מצליחים לבוא לידי ביטוי במלוא הדרם, ולהביא את האמת שלהם לעולם, בלי חשש, ועם גיבוי מלא של ידע עיוני ומעשי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה