4.5.2014

מתנות שהן אומנות

מתנות יכולות להיות מפנקות ומושקעות, שימושיות ומפתיעות ויש סוג נוסף של מתנות שאתם אולי כלל לא מודעים אליהן. אלה הן מתנות שמגיעות בצורה או באריזה ייחודית שהופכת אותן ליצירות אומנות של ממש. מתנות מהסוג הזה יעשו את הרושם הנכון עוד לפני שהן יפתחו, אז אם המטרה שלשמה אתם רוכשים מתנה היא להפתיע, זהו סוג המתנה שעליכם לבחור. זכרו, גם אם המתנה הזו לא תהיה המתנה הכי יקרה או הכי גדולה שיקבל מי שאתם רוכשים אותה עבורו, היא תבלוט לצד המתנות האחרות ובוודאות תיזכר בתור הפתעה נעימה.


מתנות אישיות בעבודה יד


הדרך הטובה ביותר לומר למישהו שאתם חושבים עליו ושהוא יקר לליבכם היא לבחור מתנה שמישהו הכין בעבודת יד. זה יכול להיות תיק, רהיט, אביזר לתינוק, בגד או מוצר סרוג כלשהו, ברגע שמישהו השקיע מחשבה ביצירת המתנה הזו ויצר אותה במו ידיו, יהיה לה ערך מוסף רב יותר מאשר לכל מתנה קנויה. על מנת לרכוש מתנות מסוג  זה, כנסו לאתרים של עמותות שעובדות עם אנשים בעלי מוגבלויות או לאתרי אמנים צעירים בתחילת דרכם שמוכרים את מוצריהם בהנחות. כך תבטיחו כי המתנה משרתת לא רק את המטרה שלכם, אלא גם מקדמת נושאים חברתיים בעלי ערך.


מתנות מקוריות ומפתיעות


בגזרת המתנות המקוריות והמפתיעות תמצאו עוגת חיתולים שתתאים בתור מתנה ליולדת, זר מתוק שעשוי כולו מסוכריות שיכול להתאים לכל אירוע וחגיגה, מגדל ממתקים שיתאים לימי הולדת של הילדים ומארזי שי שמכילים מוצרי בית שימושיים כשהם מסודרים בתוך המארז בצורה יוצאת דופן. במתנות אלו הדגש הוא על צורת האריזה שלפעמים עושה את העבודה טוב יותר מאשר המתנה עצמה כי אנשים אוהבים אריזות מושכות ונוצצות ובמיוחד לפתוח ולפרק אותן על מנת להגיע למהות המתנה.


מתנות טעימות שתוכלו ליצור בעצמכם בעבודת יד


לא צריך ללכת רחוק כדי להפתיע עם מתנה מקורית בעלת ערך אומנותי, כי גם לבישול ואפיה ישנו ערך של מלאכת יד אומנותית של מישהו. תכינו בעצמכם עוגיות או רכשו אותם בבוטיק שמתמחה במאפים בעבודת יד, אם יש בבית שלכם ממרח מיוחד שהכנתם, משקה ביתי כמו לימונצ'לו למשל או ריבה שהכנתם בעצמכם, כל מה שצריך כדי שזה יהפוך למתנה מקורית היא אריזה. קחו צנצנת יפה, התאימו לה מכסה מדליק עם סרט קשירה וצרפו פתק שכתוב בכתב יד, צרו קופסה מעניינת מנייר עטיפה ושלבו בה פתקית עם ברכה וקיבלתם מתנה אומנותית מדליקה שיצרתם בעצמכם ועלותה היא מזערית לעומת כל מתנה אחרת. גם עוגה יכולה להתאים לסוג כזה של מתנה והיא גם תזכה אתכם בהערכה אינסופית, מכיוון שאפיתם אותה בכוחות עצמכם. רוצים לשדרג עוד יותר את המתנה הטעימה? הביאו אותה על גבי כלי הגשה מיוחד שישלים את המתנה.  הצעות נוספות למתנות מקוריות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה