28.11.2014

מה צריך כדי להיות מעצב

נושא עיצוב הבית או עיצוב גרפי תופס אותנו היום בכל מדיה אפשרית החל מפרסומי חוצות וכלה בתוכניות טלוויזיה בפריים טיים, כמעט לכל מקום שנפנה את עיננו מישהו היה שם ועשה משהו שילכוד את תשומת ליבנו ולכן אין פלא שהמון אנשים מחליטים בימנו ללכת וללמוד להיות מעצבים. האם כל אחד יכול להיות מעצב? ומה צריך כדי להיות מעצב בימנו? אין ספק שצריך שיהיה את הלהט והתשוקה ליזום ולשנות, ליצור ולהמציא כל הזמן מחדש נושאים ורעיונות שטרם נראו, צריך להיות פורץ דרך עם מקצועיות מרובה, צריך לקבל הכשרה מקצועית בקורס לעיצוב גרפי ויחד עם זאת להמשיך וללמוד עוד דברים חדשים בתחום העיצוב, לעולם לא לעשות דרוך במקום ולהתקדם כל הזמן עם התשוקה לעשות אומנות.

מעצב פעם והיום

בעבר להיות מעצב פנים או מעצב גרפי דרש יכולות וכישורים שלא היו לכל אחד, כגון: יכולת שרטוט ידנית ומדויקת גבוהה לצד יכולת ריכוז גבוהה בישיבה ממושכת על שולחן השרטוט המוגבה, כיום, הרבה יותר קל ונוח להיות מעצב מפני שכלי העבודה השתכללו, המחשבים והתוכנות התפתחו והן מקלות ומזרזות את העבודה הגרפית ולכן גם מי שפחד להחזיק סרגל ועפרון ביד יכול בקלות להפוך למעצב לאחר קיום קורס ממצה ומעשיר שנותן כלים.

קורס לעיצוב גרפי

להיות מעצב הפך בשנים האחרונות למקצוע מועדף עם שכר מתגמל בצידו וקורסים לעיצוב גרפי נפתחים בתדירויות גבוהות בכל חלקי הארץ. ברוב הקורסים מעבירים שלושה סוגי התמחויות חשובים:
קורסי עיצוב גרפי ופרסום.
קורס עיצוב גרפי לאינטרנט ולמדיה התקשורתית.
התמחות בניהול אומנותי
ברוב המכללות מדובר בקורס בן 4 סמסטרים עם יכולת להתקדם הלאה להשגת תואר ראשון בתחום העיצוב הגרפי והתקשורת.

התמחות בעיצוב פנים

קורס לעיצוב גרפי מקנה כלים מאד רלוונטיים להתמחות בעצוב פנים שהתעסקותו העיקרית היא בעיצוב חללי פנים ושיפור חזית של מבנים, יכולת לנצל חללים בצורה הכי טובה והכי פרקטית למטרתו של הלקוח. הרצון היום יומי לשנות, לחדש ולהמציא שם כיום את מקצוע עיצוב הפנים כאחד מהמקצועות הנחשקים והנלמדים ביותר, עם הצלחות מרשימות לא פחות.

המרוץ לעיצוב

בעת בחירת קורס לעיצוב גרפי יש לקחת בחשבון ולבדוק אם כל נושאי הלימוד בתחום אכן נלמדים ואולי במקום לימודי תעודה ללכת וללמוד לתואר אקדמי. בשני המקרים רצוי וכדי להתמקצע ישר מתחילת הדרך. מעצב טוב יהיה זה שעבודתו הופכת להיות ייחודיות וטביעת היד האישית שלו הופכת למוכרת ולנדרשת, לשם כך צריך לבחור מראש את הלימודים המכלילים ביותר ולחילופין כל הזמן ללמוד מחדש את דרישות השוק וללמוד לזהות מראש את הנולד. היכולת לזהות את הרצון ולהפוך אותו למציאות יהיה בסופו של דבר ההבדל בין מעצב מוביל למעצב שאין לו מה לחדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה